onsdag den 26. november 2008

Truefitt & Hill Barbershop i København !!


Hvad har London, Chicago, Las Vegas og Toronto som København ikke har!

En Truefitt & Hill Barbershop.


Det der startede som en beskedent Gentlemen’s barbershop i Long Acre, London, er blevet til en af verdens førende eksperter i plejeprodukter til mænd. I mere end to århundreder (200 år), har Truefitt & Hill forkælet kræsne mænd med de fineste, bedste og mest eksklusive pleje- og barberprodukter. Deres produkter får mænd til at føle sig præsentable og velplejet til enhver lejlighed.
Truefitt & Hill indtager 1. pladsen, som den førende barbersalon i verden, og har udover London, også salo­ner/forretninger i Chicago, Toronto, Las Vegas og meget snart Tokyo.
Kunderne omfatter medlemmer af den kongelige engelske familie, medlemmer af det engel­ske parlament samt førende forretningsmænd herunder diplomater, ambassadører og mænd fra det ”British Society”.
Af historiske kendisser gennem årene kan bl.a. nævnes: Winston Churchill, Charles Dickens, Cary Grant, John Wayne, Alfred Hitchcock, Fred Astaire, Sir Laurence Olivier, Oscar Wilde og Frank Sinatra - de nulevende kendisser er hemmelige af hensyn til firmaets diskretion - men Leonardo DiCaprio, Sir Paul McCartney, Michael Schumacher og Sting må nævnes.
Truefitt & Hill´s produktsortiment, er resultatet af mere end 200 års forskning og kundepleje. Deres viden og erfaring giver nutidens mand et udbudsprogram, der både er sofistikeret og praktisk.
Hvis du er på udkig efter det bedste og fineste i pleje­produkter til mænd, er vi overbevist om, at vil du finde Truefitt & Hill’s produktkvalitet og prestigefyldte tradition yderst overbevisende. Deres produkter er udviklet med en udsøgt blanding af sjældne og sofistikerede essenser.
Hvis du vil have en eksklusiv oplevelse, kan det varmt anbefales at besøge Truefitt & Hills eksklusive barbershop, for eksempel i London på St. James Street – Barbershoppen oser af kvalitet, luksus og professionalisme – her vil enhver mand føle sig godt tilpas. I barbershoppen kan man udover en luksusbarbering også få en klipning og manicure samtidig med, at dine sko bliver pudset efter alle kunstens regler - her er altså tale om pleje fra top til tå.
Mange mænd i London starter dagen med en afslappet barbe­ring, der giver velvære og nydelse til resten af dagen, hvor der skal træffes store beslutninger.

En klassisk våd barbering koster 35 pund, mens den store ”tur” med klipning, klassisk våd barbering og manicure koster 90 pund.


Bestil en barbering hos Truefitt & Hill i London, gå direkte til siden, hvor du kan bestille en barbering. KLIK HER

Se en video fra Truefitt & Hill´s barbershop i London. KLIK HER

Ville du besøge en barbershop, hvis der fandtes en i København!! Jeg vil gerne have have jeres kommentar.

Husk Gentlemens Bazaar forhandler Truefitt & Hills fantastiske produkter.

5 kommentarer:

Caspar Harms sagde ...

Hej Jim, Det ville være rigtigt lækkert hvis der fantes en barbershop i Kbh. og jeg ville også bruge den dog ikke hver gang jeg skulle barberes men hver gang jeg ville gøre noget godt for mig selv (jeg syntes vi mænd mangler et fristed)men jeg er dog ikke sikker på at den danske mad er klar til en barbershop - desværre. Jeg skal til London i starten af januar og agter at besøge Truefitt&Hill. London er en FED by for os mænd mange gamle forretninger Mange hilsner fra Caspar Harms

Unknown sagde ...

Hej Caspar
Tak for din feed back. Jeg er enig med dig i at den danske mand "nok" ikke er klar til deres "egen" barbershop i dk.
Har du været i London og besøge Truefitt & Hill.!
Hilsen fra Jim Bjerre Andersen

Caspar Harms sagde ...

Hej Jim,

Var i sidste weekend en tur til London og besøgte selvfølgelig Truefitt&Hill rigtig lækker barbershop, men hele området omkring st. james street syntes jeg er helt fantastisk.

Hilsen Caspar

Unknown sagde ...

Hej Caspar
Det lyder godt & spændende, - ja den oplevelse har jeg stadig selv til gode. Så jeg glæder mig.

Hilsen / Jim

Anonym sagde ...

ja der mangler virkelig sådan en shop, mangler en god oplevelse at give min far i julegave og havde håber det fandtes :-(
vi kvinder har spa- lad mændende få en barbering